1 (edited by chacmool 2002-07-05 22:58)

Topic: Admin: Forum -fel

Installerade mysql oxo ... ville inte vänta längre smile

Får felet: "Bad request." när jag försöker ta bort ett nyskapat forum, dvs med namn "New forum". Ändrar man namn (det var det jag gjorde ... till asasdasdasd eller nåt sånt) och sen tar bort det så går det jättebra.

Edit: Verkar vara när forumet har position 0... spelade ingen roll om man ändrade namnet på det...

Re: Admin: Forum -fel

Hmm. Jag kan inte återskapa felet här. Kan du? Hur gör du exakt i så fall.

"Programming is like sex: one mistake and you have to support it for the rest of your life."

3 (edited by chacmool 2002-07-05 23:38)

Re: Admin: Forum -fel

Kennel wrote:

Hmm. Jag kan inte återskapa felet här. Kan du? Hur gör du exakt i så fall.

Skall testa igen...


Admin -> Forums -> Add forum to category (ngt)
Sen när den gjort som den skall och redirectar så finns det ju ett nytt forum som heter "New Forum" .. väljer jag att ta bort det direkt så får jag "Bad request.".

Edit: Det är när det är det första forumet i listan det blir fel!!! Hade inget med positionen att göra...

Re: Admin: Forum -fel

Ah, ok. Ska titta på det.

"Programming is like sex: one mistake and you have to support it for the rest of your life."

Re: Admin: Forum -fel

Nej, jag lyckas fan inte återskapa felet här. Kommer felet innan eller efter du har bekräftat att du vill ta bort forumet?

"Programming is like sex: one mistake and you have to support it for the rest of your life."

6 (edited by chacmool 2002-07-06 00:06)

Re: Admin: Forum -fel

Kennel wrote:

Nej, jag lyckas fan inte återskapa felet här. Kommer felet innan eller efter du har bekräftat att du vill ta bort forumet?

Ahh.. glömde skriva det, Svar: Innan... kommer upp direkt, får ingen fråga eller så om jag verkligen vill ta bort det!

Edit: Alla andra går bra... men inte första! (Kör opera btw... kanske skall nämnas)