Topic: Aftonbörsen

Jag tar gärna emot feedback på min site, alltså angående hela konceptet.

http://www.aftonborsen.se

Sen vilar systemet förstås på punbb, så alla förslag och all kritik ni kan komma på välkomnas varmt! smile

Hur länge tror ni det tar innan AB knackar på och klagar på loggan...? Owell, får väl göra en ny då det händer wink

Aftonbörsens skapare. Var med och starta något roligt och stort du med!

Re: Aftonbörsen

Limber wrote:

Hur länge tror ni det tar innan AB knackar på och klagar på loggan...? Owell, får väl göra en ny då det händer wink

Såfort dom ser den wink

3 (edited by Limber 2006-06-01 08:32)

Re: Aftonbörsen

Nu har jag börjat pilla på siten igen. Ett system för att hantera pengar, och mer hantering av de nyckelord som i framtiden ska bli aktier.

Cash-modden som finns till punbb är helt oduglig och buggig. Så det blev ett hemmahack, precis som resten av sidan. Det enda jag oroar mig över är att det kommer bli drygt att porta allt till 1.3.

Tänkte passa på att "annonsera" efter intresserade betatestare/moderatorer. Alltså folk som tycker om konceptet och vill vara med och diskutera hur projektet ska fortskrida. Utvecklardelen av sidans forum är redan den största, men bara betatestare och liknande har tillträde. smile

Vi finns i #aftonborsen på Quakenet, och självklart på Aftonbörsens forum.

Ser fram emot att höra av intresserade!

EDIT: Obs, servern är nere just nu på grund av gårdagens tillslag av polisen / APB. sad
Borde vara uppe igen om 12-24 h.

Aftonbörsens skapare. Var med och starta något roligt och stort du med!

Re: Aftonbörsen

Uppdaterat design och integration. Kika gärna förbi!

Aftonbörsens skapare. Var med och starta något roligt och stort du med!