Topic: "503 Service Temporarily Unavailable", B-one

Hej,

Jag har webbhotell på B-one och har problem med 503 Service Temporarily Unavailable. Fler som stött på detta problem? Jag vet i tusan vad jag ska ta mig till (har haft problem i snart 1 år).

Dessutom så är phpmyadmin helt oanvändbar. Laddningstiden på sidorna i phpmyadmin är ALLTID över 20 sek. De har PHP,  4.2.2,  phpMyAdmin 2.3.2 och MySQL 3.23.58.

Sist men inte minst så är det problem att lagra binärdata (blob) i databasen. Tex. bilder och dyl.

B-one påstår att uppgraderingar av PHP och MySQL ska lösa problemet, är det värt att vänta? Jag tror själv det är en bluff för så vitt jag vet finns inga uppgraderingar som har med prestanda att göra. Apache slukar väl ganska mycket minne, och man kan ju inte som kund se processorbelastning och minnesanvändning.

Är det nån som är expert här som ev kan hjälpa mig (ev förklara vad det kan tänkas vara), och komma med tips. Jag känner mig lite novis i ärendet.

Re: "503 Service Temporarily Unavailable", B-one

Jag har bara ett tips. Byt webbhotell.

"Programming is like sex: one mistake and you have to support it for the rest of your life."

Re: "503 Service Temporarily Unavailable", B-one

B-one fungerar för mina punbb forum.

4

Re: "503 Service Temporarily Unavailable", B-one

www.gr8.se
bli ambassadör
gratis
minst 200 meg www-utrymme

New Friendly web-shop! • SO happy with PunBB! • Now punBB 1.4.x on ALL forums (won't tell how many or their addresses to avoid spam-regs)