1

Topic: fula gubbar

jag tycker smilisarna e lite små fula...:p

I probably registered before you, sucker!

Re: fula gubbar

Hehe. Någon har sagt att de tyckte de var snygga. Vi får se hur det blir :-)

"Programming is like sex: one mistake and you have to support it for the rest of your life."

Re: fula gubbar

jag tycker alla utom lipande gubben är snygga ... för han ser ut som han blivit strypt och avlidit med tungan hängade ut big_smile

4

Re: fula gubbar

haha

I probably registered before you, sucker!

Re: fula gubbar

Quick post och allt... häftigt. smile
"Post reply" syns visserligen bra, men texten är bra liten ändå...

Re: fula gubbar

Dom skulle ju kunna vara lite snyggare, men jag tycker att dom är rätt grymma, speciellt denna: big_smile

"Real programmers are those that can sleep in front of terminals ... with their eyes opened."

"Real programmers don't work from 9 to 5. If any real programmers are around at 9am it's because they were up all night."

Re: fula gubbar

tongue  <- den ser ju helt fucked up ut ju... wink

Re: fula gubbar

Om någon känner för det får ni gärna rita om tongue eftersom det verkar var den ni inte gillar.

"Programming is like sex: one mistake and you have to support it for the rest of your life."

9

Re: fula gubbar

vi hatar tongue <-- den

10 (edited by DjDuck 2002-06-18 23:47)

Re: fula gubbar

Duger denna? http://blomfeldt.nu/anders/img/6.gif

11

Re: fula gubbar

De är feta jue :-)

12

Re: fula gubbar

Sno några ifrån vB. (i alla fall snyggare de här) tongue smile

Re: fula gubbar

Nja, sno vill jag inte. Jag skulle dock bli skitglad om någon skulle vilja ge sig på att rita om alla. Fett med creds i changelog om någon fixar det :-)

Edit: Om någon bestämmer sig för att rita lite skulle jag uppskatta om ni gjorde dem 15x15 och inte 16x16 som de är nu.

"Programming is like sex: one mistake and you have to support it for the rest of your life."

14 (edited by cjep 2002-06-19 14:51)

Re: fula gubbar

Tja, det skulle man kunna göra. Har ändå inget och göra nu så, varför inte. smile

Re: fula gubbar

cjep wrote:

Tja, det skulle man kunna göra. Har ändå inget och göra nu så, varför inte. :)

Ah, nice. Som en liten hjälp gjorde jag en zip med de smilies och ikoner som forumet använder.

http://kennel.dyndns.org/icons.zip

Det är två kataloger, post och smilies. Vissa bilder finns i båda katalogerna.

"Programming is like sex: one mistake and you have to support it for the rest of your life."

16

Re: fula gubbar

Kennel wrote:

cjep wrote:

Tja, det skulle man kunna göra. Har ändå inget och göra nu så, varför inte. :)

Ah, nice. Som en liten hjälp gjorde jag en zip med de smilies och ikoner som forumet använder.

http://kennel.dyndns.org/icons.zip

Det är två kataloger, post och smilies. Vissa bilder finns i båda katalogerna.

Vad bra. Jag ska nog sätta igång lite med det idag eller imorgon. :)

17

Re: fula gubbar

Så min dög inte... sad    big_smile Tog två minuter! big_smile

Re: fula gubbar

DjDuck wrote:

Så min dög inte... :(    :D Tog två minuter! :D

Jo, din var hur fin som helst, men jag tror nog att folk vill byta ut ikonerna helt och hållet.

"Programming is like sex: one mistake and you have to support it for the rest of your life."

Re: fula gubbar

DjDuck wrote:

Skämtar du? lol. Den första :P var mycket snyggare än min! Fjantade mig bara! :D

Vad nu då? Inga smilies i quotsen? Why not?

För att jag valde att inte visa smilies i mitt inlägg.

"Programming is like sex: one mistake and you have to support it for the rest of your life."

20

Re: fula gubbar

Förresten... jag saknar rolleyes!

Re: fula gubbar

DjDuck wrote:

Förresten... jag saknar rolleyes!

Jo, jag vet, men det finns ingen egentlig smiley som motsvarar den. Det är nåt påhitt från UBB's tid.

Om jag ska vara helt ärlig så hade jag gärna skippat det här med smilies helt och hållet. Jag hatar skiten själv eftersom det sabbar formatteringen av text och är allmänt fult. Det finns inte heller något sätt att centrera den lodrätt med texten som är valid html.

"Programming is like sex: one mistake and you have to support it for the rest of your life."

22

Re: fula gubbar

Sant så sant. Fast nu har det blivit nån sorts modernitet så jag använder det jämt iaf. big_smile <-- Du ser! hehe

23

Re: fula gubbar

kennel: grafiska smileys är 1337 eller nått wink

Through the flames I watch
As you plead on your knees
The reaper awaits

24

Re: fula gubbar

smile smile

Through the flames I watch
As you plead on your knees
The reaper awaits

25

Re: fula gubbar

men... det är ju ingen skillnad på =) och :)
det ska det ju vara.........

Through the flames I watch
As you plead on your knees
The reaper awaits