Topic: Jag har en idé!

Har man egentligen någon användning av de ikoner man kan välja när man postar ett inlägg? Om inte skulle istället denna cell i viewforum.php vara tillägnad information som t.ex. om tråden innehåller några nya posts och liknande.

"Programming is like sex: one mistake and you have to support it for the rest of your life."

Re: Jag har en idé!

Har redan svarat på swec... Men den ikonen har ingen betydelse tycker jag. Vore mycket bättre om man kunde se om den innehöll nya inlägg. Men menar du nya inlägg sedan man själv skrev eller vad syftar du på med nya inlägg?

3

Re: Jag har en idé!

nej... ju färre fula gubbar desto bättre...

lllllllllllllllllllllllllllllllllll
lllllllllllllllllllllllllllllllllll
lllllllllllllllllllllllllllllllllll
uhm leet?

Re: Jag har en idé!

DjDuck wrote:

Har redan svarat på swec... Men den ikonen har ingen betydelse tycker jag. Vore mycket bättre om man kunde se om den innehöll nya inlägg. Men menar du nya inlägg sedan man själv skrev eller vad syftar du på med nya inlägg?

Nja, det här med huruvida man skrivit inlägg i en tråd eller inte är jag inte så säker på. Läs här:

http://kennel.dyndns.org/viewthread.php?pid=1158#1158

"Programming is like sex: one mistake and you have to support it for the rest of your life."

Re: Jag har en idé!

ok. Skulle kunna vara nya inlägg sen man senast var inloggad då kanske?

Re: Jag har en idé!

Aldrig förståt meningen med den "skiten", så för mej spelar det ingen som helst roll.

modem or broadband - man or mouse.

Re: Jag har en idé!

Så, nu borde det mesta vara fixat. Nu är "postikonerna" helt borta och istället visas en ikon i de forum/trådar som har nya inlägg. Själv ikonen är bara tillfället och kommer ersättas av något snyggare.

"Programming is like sex: one mistake and you have to support it for the rest of your life."

8

Re: Jag har en idé!

tycker att "prickarna" är väldigt fina faktiskt ;-)

lllllllllllllllllllllllllllllllllll
lllllllllllllllllllllllllllllllllll
lllllllllllllllllllllllllllllllllll
uhm leet?