1 (edited by Psionicist 2002-07-08 20:01)

Topic: Forumet krashar IE...

Mors!

Om jag försöker klistra in något väldigt stort i snabbsvar-rutan, exempelvis 100kb ur bibeln (!), så låser sig IE. Vad kan det bero på? Jag klistrade in det på swec och då hängde det sig int.

Hi

Re: Forumet krashar IE...

Det måste vara eventuell "räkna tecken" funktion. Jag provade att klistra in en 500 000 tecken i vB och IE slutade visserligen svara men bara under 2-3 sekunder.

Hi

Re: Forumet krashar IE...

Hmm. Jag kör inga javascript alls på den textarean. Jag kollar så det inte är tomt, men det är först vid onsubmit.

"Programming is like sex: one mistake and you have to support it for the rest of your life."

Re: Forumet krashar IE...

beror inte det på ledigt minne ?

One time, one more time
You keep repeating, keep repeating
till you get a cramp until you get a cramp

Re: Forumet krashar IE...

Med tanke på att det gick utmärkt att klistra in runt 450kb i vB och inte äns 100kb här så är det nog nånting som är konstigt.

Hi

Re: Forumet krashar IE...

Jag provade precis att klistra in 250 KB här och det funkade utan några problem, så jag tvekar på att det är något fel med forumet. Kanske är det en bugg i IE som beror på storleken av själva textarean eller fonten eller nåt sånt.

"Programming is like sex: one mistake and you have to support it for the rest of your life."