Topic: Knunna bläddra bland avlatars

kan man inte lägga in någon sårts avlatar väljare så att man kan bläddra bland avlatar som redan finns på servern och då man kanske kan stänga av uppladnings funktionen då man kanse har en liten server HD?

Re: Knunna bläddra bland avlatars

Hmm. Detta är ännu en sån här som jag är lite skeptisk mot att implementera. Jag vill, som ni vet sen tidigare, hålla koden så ren och snygg som möjligt och hålla antalet "features" så lågt som möjligt och samtidigt försöka behålla en hög funktionalitet. Är det en riktigt nödvändig funktion? Är det värt att implementera den? Jag är skeptisk :-)

"Programming is like sex: one mistake and you have to support it for the rest of your life."

Re: Knunna bläddra bland avlatars

Kennel wrote:

Hmm. Detta är ännu en sån här som jag är lite skeptisk mot att implementera. Jag vill, som ni vet sen tidigare, hålla koden så ren och snygg som möjligt och hålla antalet "features" så lågt som möjligt och samtidigt försöka behålla en hög funktionalitet. Är det en riktigt nödvändig funktion? Är det värt att implementera den? Jag är skeptisk :-)

ok ok... men om du vet hur man kan göra något i den stilen kan du inte offra lite kod till en som har fastnat ganskra regält just där .. om du har lite extra tid över dvs..

Re: Knunna bläddra bland avlatars

Hmm. Tja, just nu har jag lite snålt med tid till det. Det kräver nämligen inte bara kodändringar i själva profile.php utan även i ett par andra filer.

"Programming is like sex: one mistake and you have to support it for the rest of your life."