1

Topic: För många svar på tråd

I det stängda forumet här finns det (än så länge) 3 trådar. 2 av trådarna står det att det ska finnas 8 svar, men det finns bara 2. Jag gissar att det har funnits 8 trådar i men att de har blivit borttagna, men borde det inte ändras oxå?
Hoppas du förstår!

Workstation:Debian GNU/Linux & Windows XP, PIII 1Ghz, 384MB RAM, 120GB (WD), AOpen GeForce4 Ti4200 128MB, SB Live! 5.1,
Server: Debian GNU/Linux, PII 300Mhz, 192MBRAM, 7.5+43GB

Re: För många svar på tråd

Ah, det har du fan rätt i. Ska ta en titt på det.

"Programming is like sex: one mistake and you have to support it for the rest of your life."

Re: För många svar på tråd

Fixat. Glömde visst det :-)

"Programming is like sex: one mistake and you have to support it for the rest of your life."

4

Re: För många svar på tråd

Hehe, nu när jag skriver detta inlägget så ska det bara finnas en post i denna tråden smile

Beror troligen på att jag skrev ett inlägg och tog bort det igen.

Workstation:Debian GNU/Linux & Windows XP, PIII 1Ghz, 384MB RAM, 120GB (WD), AOpen GeForce4 Ti4200 128MB, SB Live! 5.1,
Server: Debian GNU/Linux, PII 300Mhz, 192MBRAM, 7.5+43GB

Re: För många svar på tråd

Ja, det har du fan rätt i. Den tar bort två replies när man raderar ett inlägg. Ska ta en titt på det lite senare.

"Programming is like sex: one mistake and you have to support it for the rest of your life."

Re: För många svar på tråd

Fixat.

"Programming is like sex: one mistake and you have to support it for the rest of your life."

7

Re: För många svar på tråd

Denna tråden e fortfarande lite skum med svaren... 2 svar står det nu. Men det kanske är trådar som görs från och med nu som ska vara fixade lr?

Workstation:Debian GNU/Linux & Windows XP, PIII 1Ghz, 384MB RAM, 120GB (WD), AOpen GeForce4 Ti4200 128MB, SB Live! 5.1,
Server: Debian GNU/Linux, PII 300Mhz, 192MBRAM, 7.5+43GB

Re: För många svar på tråd

Ja, precis. Jag pallar nog inte göra ett script som går igenom alla trådar och fixar det. Vi får se :-)

"Programming is like sex: one mistake and you have to support it for the rest of your life."