Re: Pun
Funkar inte...
"Real programmers don't work from 9 to 5. If any real programmers are around at 9am it's because they were up all night."
dR slIzer wrote:
Funkar inte...
Nä, jag tog bort det. Phpb funkar bättre. Jag ska dock prova det nya pun som kommer ut snart.
Mathias wrote:
Nä, jag tog bort det. Phpb funkar bättre. Jag ska dock prova det nya pun som kommer ut snart.
Jag måste fråga. Vad var det som inte funkade?
Kennel wrote:
Mathias wrote:
Allt funkade, men jag tycker att phpbb's är bättre och enklare att använda....samt en aning snyggare.
Mathias wrote:
Kennel wrote:
Mathias wrote:
Allt funkade, men jag tycker att phpbb's är bättre och enklare att använda....samt en aning snyggare.
Ah, ok. Jag trodde det var något som inte funkade. Att du tycker phpbb är snyggare kan jag inte göra mycket åt :-)
Nu kör jag pun igen.
Gött! Ner med Phpbb! :-)
Kennel wrote:
Gött! Ner med Phpbb! :-)
"Sen ska detta forum, som jag sagt så många gånger förut, inte konkurrera med forum som phpbb2 och vbulletin."
Hehehe. Jag sa iofs inte att pun konkurrerar med phpbb. Jag sa bara att phpbb ska ner :-)
11 2002-10-22 09:52 (edited by gribber 2002-10-22 09:52)
hahaha, bortförklaringar!
Nu kör jag pun igen...har svårt att bestämma mig mellan phpbb och pun
Hatar allt vad phpbb och vbulletin är!
dhanjel wrote:
Hatar allt vad phpbb och vbulletin är!
varför använder du då det?
http://forum.swecoders.com/