Topic: Gnagare med Pun =P

Tjipp! Nu har vårat nya forum öppnat för allmänheten efter lite fel-letande, forumet finns på http://www.nrkpgnagare.com/forum/

Måste bara gratulera och tacka Kennel för ett utmärkt forum!
Keep up the good work!!!

//Jocke

Re: Gnagare med Pun =P

OMG, huliganer! :P

"Programming is like sex: one mistake and you have to support it for the rest of your life."

Re: Gnagare med Pun =P

Yes asså! max_w har inget att komma med med sin revolution nu när huliganerna hittat ett forum :D

//Jocke

4

Re: Gnagare med Pun =P

haha

4B 65 6E 6E 65 6C 20 65 20 65 6E 20 67 61 6E 67 73 74 65 72

5 (edited by Nidhogg 2003-07-09 18:48)

Re: Gnagare med Pun =P

Har fixat färgerna på forumet nu, men är lite osäker..
Vad tycker folket här om färgerna?
Tycker den smälter in lite bättre med övriga sidan nu iaf..
Synpunkter någon?

EDIT: Vad tycker ni i överlag om forumet förresten? (Ja, jag vet om att alla kanske inte gillar just det här laget, men försök se förbi det och bara se om forumet är snyggt för det här ändamålet :) )

//Jocke

Re: Gnagare med Pun =P

Ingen alls som har nått att säga om färgerna på forumet? Någon..? :)

//Jocke

Re: Gnagare med Pun =P

Jag tycker det ser sjysst ut. Jag antar att det är lite av "klubbfärger". Jag kan kanske tycka att pun_con3 är lite väl gul.

"Programming is like sex: one mistake and you have to support it for the rest of your life."

Re: Gnagare med Pun =P

pun_con3 skär sönder min näthinna :>

9 (edited by Nidhogg 2003-08-05 15:46)

Re: Gnagare med Pun =P

Såja, nu är pun_con3 fixat med en lite mjukare variant smile
Vad tycks nu då?

Kennel wrote:

Jag tycker det ser sjysst ut. Jag antar att det är lite av "klubbfärger". Jag kan kanske tycka att pun_con3 är lite väl gul.

Mjo, en variant av klubbfärgerna, fick inte till nått snyggt resultat med svart-gult eller (mörk)blått-gult (figurerar också i samband med AIK-färger), tyckte det här blev snyggast, passade också bäst ihop med övriga sidan.

//Jocke

Re: Gnagare med Pun =P

Nu blev det nog lite bättre.

Förresten, du borde nog skriva ett ord om att ert regelverk är mer eller mindre kopierat från SweClockers.com. "Citering är tillåten om källan anges" är det som gäller med material från SweClockers.

"Programming is like sex: one mistake and you have to support it for the rest of your life."

Re: Gnagare med Pun =P

Ok, visste inte att det gällde med reglerna också, drar till nånting längst ner som låter bra smile

//Jocke