Topic: Fler val vid skapande av ny tråd?

Tjipp! Tänkte bara kolla om det går att få med snabb-val för tex smiley´s på sidan där man skriver nya trådar/svar?
Bifogar en bild; se inringade områden:

http://pixas.mine.nu/~www/uplfolders/upload3/forum.jpg

Kanske lite stor, men men smile

//Jocke

Re: Fler val vid skapande av ny tråd?

Nja, det har diskuterat förut, men jag tycker det är "lull-lull" och "lull-lull" är orsaken till att jag gjorde PunBB. Jag hatar "lull-lull" :)

"Programming is like sex: one mistake and you have to support it for the rest of your life."

Re: Fler val vid skapande av ny tråd?

Ok, "lull-lull" kanske det inte borde vara, fast du borde kanske infoga några slags snabb-knappar, med tanke på alla dom som inte är så inne i forum-haxx0r-svängen big_smile

Det borde ju gå att få till så det blir stel-rent och snyggt, tex fixa ett popup-fönster? smile

//Jocke

4

Re: Fler val vid skapande av ny tråd?

Popup och Pun, hihi.

Re: Fler val vid skapande av ny tråd?

Pun-popup even? big_smile

//Jocke

Re: Fler val vid skapande av ny tråd?

Nidhogg wrote:

Ok, "lull-lull" kanske det inte borde vara, fast du borde kanske infoga några slags snabb-knappar, med tanke på alla dom som inte är så inne i forum-haxx0r-svängen :D

Det borde ju gå att få till så det blir stel-rent och snyggt, tex fixa ett popup-fönster? =)

Nja, jag är skeptisk :) Kanske en mod. Anyone?

"Programming is like sex: one mistake and you have to support it for the rest of your life."

Re: Fler val vid skapande av ny tråd?

Absolut inget sådant, anledningen till att jag valde forumet är precis som kennel säger att det ska vara cleant inte en massa tjafs som på de andra. Desto mindre funktioner desto lättare att förstå sig på efter som min målgrupp har rätt så hög medelålder.