Topic: Useraccess?

Har sökt runt en timme på forumet nu och inte hittat det jag letat efter.. så därför frågar nu. Sorry om det har varit uppe tidigare.

Jag saknar useraccess på forum, nu finns det bara access på gruppnivå, men jag vill gärna ha på usernivå.
Detta för att jag skall skapa 35 st personliga forum dit bara respektive användare och alla moderatorer har access.
Det går ju att lösa detta genom att skapa en grupp för varje användare men känns lite väl omständigt.

Är detta nåt som är möjligt via något plugin jag missat, något som kan implementeras i punbb eller nåt som jag skall glömma?

/Christer

Re: Useraccess?

Det går inte att ställa in forumrättigheter på användarnivå. Vill du göra det får du skapa 35 grupper eller kanske välja ett annat forum smile

"Programming is like sex: one mistake and you have to support it for the rest of your life."

Re: Useraccess?

Välja annat forum vill jag ju inte, svenskutvecklat och som dessutom känns betydligt säkrare än de andra som finns där ute smile

Tack för att du tog dig tid att svara iallafall, det får väl bli 35 olika grupper om jag inte orkar koda om nåt själv smile

Tack för ett bra program, får man requesta en accesshantering på användarnivå? wink

Re: Useraccess?

Jadå, det får man big_smile

"Programming is like sex: one mistake and you have to support it for the rest of your life."