1

Topic: golvmopp?

Jag bara undra om nån på detta forumet har crack till Gator... ?

Re: golvmopp?

Jag tror inte man får snacka olagligheter på detta forum.

Re: golvmopp?

En stor slägga kanske, bara att gå ut på vägen och testa om det funkar. krackilerar vägen så funkar det.

Re: golvmopp?

Olagligheter och olagligheter. Jag tror nog herr rumpelstiltskin driver med oss. Vill man ha crack till Gator har man inte riktigt alla hästar i stallet om vi säger så :)

"Programming is like sex: one mistake and you have to support it for the rest of your life."

Re: golvmopp?

Vadå? Gator är ju ett underbart program, jag vet inte hur jag skulle kunna klara mig utan det smile

6

Re: golvmopp?

Precis... Gator är ju ett grymt program. Och det bästa är att man inte ens behöver installera det själv big_smile

4B 65 6E 6E 65 6C 20 65 20 65 6E 20 67 61 6E 67 73 74 65 72

Re: golvmopp?

Fan, jag hade en gång en skön screenshot på dialogrutan som poppar upp i IE när Gator vill installera sig. Det finns en checkbox där det står "Always trust content from Gator Incorporated" eller nåt sånt. Skrattretande att det inte finns en "Never trust..." :)

"Programming is like sex: one mistake and you have to support it for the rest of your life."

Re: golvmopp?

Ah, läste aldrig till gator big_smile

9

Re: golvmopp?

Haha, jag kolla runt lite på http://www.gatoradvertisinginformationnetwork.com/ och checkade lite. Så kollar man under FAQ:en för GAIN (The Gator Advertising and Information Network) så står en Question: 'How did I get GAIN?', den tyckte jag va klockren. (länk)

4B 65 6E 6E 65 6C 20 65 20 65 6E 20 67 61 6E 67 73 74 65 72

Re: golvmopp?

Jag läste "How did i get layed" smile

11

Re: golvmopp?

*rolf* (= rolling on laughing floor)

4B 65 6E 6E 65 6C 20 65 20 65 6E 20 67 61 6E 67 73 74 65 72

12

Re: golvmopp?

Gurka