1

Topic: länkning till avatar

man kan inte länka till sin avatar

I probably registered before you, sucker!

Re: länkning till avatar

Huh?

"Programming is like sex: one mistake and you have to support it for the rest of your life."

3

Re: länkning till avatar

asså man kan bara uploada avatarer...jag vill kunna länka till min på swec t ex.

I probably registered before you, sucker!

Re: länkning till avatar

han menar nog att man inte kan länka till en web-adress när man ska välja avatar... tror jag..

(vilket jag tycker är bra (asså att man inte kan göra det))

Re: länkning till avatar

Aha, nu fattar jag. Nej, det går inte. Man kan bara uploada avatarer. Jag vet inte om jag kommer lägga till stöd för länkning till avatarer då det alltid blir en massa brutna länkar.

"Programming is like sex: one mistake and you have to support it for the rest of your life."

6

Re: länkning till avatar

du kan ju ha som man kan länka å sen så läggs den in på servern ändå ( som på swec)

lllllllllllllllllllllllllllllllllll
lllllllllllllllllllllllllllllllllll
lllllllllllllllllllllllllllllllllll
uhm leet?

Re: länkning till avatar

GÖWD wrote:

du kan ju ha som man kan länka å sen så läggs den in på servern ändå ( som på swec)

Japp, det är ingen dum idé.

"Programming is like sex: one mistake and you have to support it for the rest of your life."

Re: länkning till avatar

Jag har beslutat mig för att hoppa över denna funktion. Jag tycker gott att man kan spara ner den bild man vill ha som avatar på sin egen dator och sen ladda upp. Jag ser inte riktigt poängen med funktionen. Jag vill inte heller lägga till för mycket funktionalitet i forumet.

"Programming is like sex: one mistake and you have to support it for the rest of your life."

9 (edited by DjDuck 2002-06-20 17:15)

Re: länkning till avatar

usch... Jag kan inte tänka på något annat än brutna länkar med en sån funktion!

Re: länkning till avatar

håller med. Det är inte krångligt att spara ner avataren innan man laddar upp den om man nu inte gjort avataren själv utan skall ha en avatar från en sida.

Lång mening smile

Re: länkning till avatar

Turbonallen och DjDuck verkar vara några sårts väl betalda nej sägare big_smile

inget illa ment wink

Re: länkning till avatar

CryoMan wrote:

Turbonallen och DjDuck verkar vara några sårts väl betalda nej sägare big_smile

inget illa ment wink


nej det stämmet inte big_smile

13

Re: länkning till avatar

Hm, vissa webservrar har inte tillåtelse för att "spara" bilderna i image mappen.. då blire ju lite trisst sad