1

Topic: 351 posts

Hur kan du, Kennel, ha över 350 posts när det väl inte finns så många posts på hela forumet?

Re: 351 posts

För att jag hade ett "annat forum" här innan jag satte upp det här med kategorier och forum som passar lite bättre. Antal posts är alltså det totala antalet posts och inte hur många posts man har kvar i databasen.

"Programming is like sex: one mistake and you have to support it for the rest of your life."

3

Re: 351 posts

ok. Det är ju smaksak vilket man vill att den ska mäta. Men din metod belastar ju iaf inte databasen i onödan, vilket är bra.

Re: 351 posts

Jag tycker att posts ska visa det antal inlägg man har gjort. Om sen en admin fått för sig att radera ett forum eller att rensa bort gamla inlägg spelar ingen roll. Det är väl två skolor här, men jag tycker definitivt inte postcount ska ändras.

"Programming is like sex: one mistake and you have to support it for the rest of your life."

Re: 351 posts

Kennel wrote:

Jag tycker att posts ska visa det antal inlägg man har gjort. Om sen en admin fått för sig att radera ett forum eller att rensa bort gamla inlägg spelar ingen roll. Det är väl två skolor här, men jag tycker definitivt inte postcount ska ändras.


jag tycker precis samma sak. vart lite förvånad när jag senast kollade på swec, hade bara postat 500 då... totalt är jag väl uppe i över 3000... hehe

Jasså?

Re: 351 posts

Personligen så tycker jag inte att det ska står hur mycket man skrivit. Lätt att man får  förefattade (öö? hur stavas det? ) meningar om folk då.

7 (edited by Turbonallen 2002-07-01 19:05)

Re: 351 posts

Hellsis wrote:

Personligen så tycker jag inte att det ska står hur mycket man skrivit. Lätt att man får  förefattade (öö? hur stavas det? ) meningar om folk då.

förutfattade tror jag det stavas smile

8

Re: 351 posts

förutfattatde det het det iaf

förefattade < HAHA >:D

lllllllllllllllllllllllllllllllllll
lllllllllllllllllllllllllllllllllll
lllllllllllllllllllllllllllllllllll
uhm leet?