Topic: funkar ju inte

"New message" eller vad du nu vill kalla det funkar ju inte som det ska...
jag får att det är ett nytt meddelande vid varje tråd, även fast jag har kollat dom, även fast det har gått längre tid sen jag kollade senast i forumet än när sista posten var uppdaterad...

Jasså?

Re: funkar ju inte

Hmm. Skumt. Om alla trådar innehåller nya posts är det nog nåt skräp som ligger kvar i din cookie. Prova att slänga din cookie. Bemärk att du måste stänga ner IE eller gå till en annan sida innan du raderar den.

"Programming is like sex: one mistake and you have to support it for the rest of your life."

Re: funkar ju inte

Vakna thrawn! Hjälpte det?

"Programming is like sex: one mistake and you have to support it for the rest of your life."

4

Re: funkar ju inte

Jag hade samma problem, men waste'a din cookie så ska det fungera smile

"What in the hell happened here...You guys have too much time on your hands"

Re: funkar ju inte

Ah, great. Det är dock jävligt konstigt. Jag behövde inte slänga min cookie.

"Programming is like sex: one mistake and you have to support it for the rest of your life."

Re: funkar ju inte

sorry.. jag slängde den, men det kontiga var att jag var fortfarande inloggad. Så då tänkte jag att det fanns väl två, så jag säkte på kennel i min cookie mapp, hittade bara den, gick ifrån din sida å tog bort cookien, gick tillbaka men var fortfarande inloggad, orkade inte hålla på å bråka då så jag ska kolla igen nu tongue

Jasså?

Re: funkar ju inte

Eh? Det var jävla konstigt. Om du stänger ner IE och raderar den ska du fan inte vara inloggad :-)

Browser cache?

"Programming is like sex: one mistake and you have to support it for the rest of your life."

Re: funkar ju inte

stängde det, sen funkade allt som det skulle

Jasså?

Re: funkar ju inte

Ok.

"Programming is like sex: one mistake and you have to support it for the rest of your life."