Topic: Hur fan ska det se ut?

Funktionaliteten för det här med "har jag postat i den här tråden?" är implementerad (punkten framför trådtiteln), men hur fan ska det se ut? Som det är nu dyker det upp en ikon när en tråd innehåller nya posts, men var ska man trycka in den så omtalade "punkten i vbulletin"?

"Programming is like sex: one mistake and you have to support it for the rest of your life."

2

Re: Hur fan ska det se ut?

Skulle du inte kunna använda •-tecknet istället? Det syns tydligare.

Jag tycker att den ska vara till höger om länken istället. Annars kommer ju länken efter att skjutas in något, vilket inte blir bra.

3

Re: Hur fan ska det se ut?

cykel wrote:

Skulle du inte kunna använda •-tecknet istället? Det syns tydligare.

Jag tycker att den ska vara till höger om länken istället. Annars kommer ju länken efter att skjutas in något, vilket inte blir bra.

Det markerar ut tråden lite bättre om den ligger innan länken kanske.

Marriage is just a cover for individualised prostitution...

4

Re: Hur fan ska det se ut?

Ja, just därför tycker jag att den ska ligga till höger.

Re: Hur fan ska det se ut?

Jag ska titta på detta senare idag.

"Programming is like sex: one mistake and you have to support it for the rest of your life."

6

Re: Hur fan ska det se ut?

Nu är det perfekt. Lagom liten och fin prick.z

7

Re: Hur fan ska det se ut?

Ja, det var nåt sånt här jag menade i tråden på SweClockers. Nu löste du det snyggare utan en extra kolumn, men iaf smile

Ring brother, ring for me | Ring the bells of hope and faith
Ring for my damnation | I am at the gallows end

Re: Hur fan ska det se ut?

är jag jobbig nu om jag tycker att den nästan är för liten ? smile

Re: Hur fan ska det se ut?

gribber wrote:

är jag jobbig nu om jag tycker att den nästan är för liten ? smile

Jag tycker det ser bra ut. Storleken räcker gott och väl för att man ska se den.

10

Re: Hur fan ska det se ut?

Japp, den bör ju inte vara för blaffig. Iofs kan man ju ändra allt sånt här själv sen om man kör forumet på en egen server, men det skadar ju inte om default-utseendet är stiligt.

Ring brother, ring for me | Ring the bells of hope and faith
Ring for my damnation | I am at the gallows end

Re: Hur fan ska det se ut?

Ok. Då kör vi på det.

"Programming is like sex: one mistake and you have to support it for the rest of your life."