1

Topic: Att använda Pun är en livsstil!

Jag sitter här och myser för mig själv, inte pillar på penis utan bara njuter av den rena designen. När man surfar runt på Internet finner man uteslutande en massa krimskrams. Det är hemska plottriga grafiktunga menyer med mera. Men så kikar man in på Dr Kennels forum och man blir genast glad igen, rena tabeller i kombination med effektiv placering av text. Underbart att slippa en massa ikoner och bilder som endast komplicerar, sölar ner och tar upp bandbredd.

Att använda Pun är en livsstil!

Tack Dr Kennel för din själavård du utöver indirekt på mig?

Re: Att använda Pun är en livsstil!

Musik för mina öron! :-)

"Programming is like sex: one mistake and you have to support it for the rest of your life."

3 (edited by Denniz PoP 2002-08-05 19:09)

Re: Att använda Pun är en livsstil!

hehe... jo, nog stämmer det alltid! :)

"Tack Sverige! Vi ses!"

Re: Att använda Pun är en livsstil!

KD wrote:

Jag sitter här och myser för mig själv, inte pillar på penis utan bara njuter av den rena designen. När man surfar runt på Internet finner man uteslutande en massa krimskrams. Det är hemska plottriga grafiktunga menyer med mera. Men så kikar man in på Dr Kennels forum och man blir genast glad igen, rena tabeller i kombination med effektiv placering av text. Underbart att slippa en massa ikoner och bilder som endast komplicerar, sölar ner och tar upp bandbredd.

Att använda Pun är en livsstil!

Tack Dr Kennel för din själavård du utöver indirekt på mig?

jag kunde inte skrivit det bättre själv, det är en njutning att använda detta forum, så rent, snyggt, och snabbt!

ahhh smile