1

Topic: sessions

hrrm
nån som har nån bra guide till sockets?
den som finns på php.net är lite skum tycker jag.
så om nån har bättre förslag så  vore jag tacksam.

Re: sessions

Jag vet faktiskt ingen bra guide för sockets vad gäller PHP, men du kan ju alltid ta en titt på källkoden till metoden smtpMail() i mitt forum. Den ligger i filen include/email.php

"Programming is like sex: one mistake and you have to support it for the rest of your life."

Re: sessions

Hmm... Lite konstigt det hära.

bamsefar har tagit bort sitt inlägg eller? Jag har för mig att du lät resten av inläggen vara kvar trots att trådskaparen tog bort första inlägget? Stämmer det?

Men när man skall skriva ett inlägg, så visas ju alla inlägg i tråden i fallande ordning med det nyaste inlägget först. Där är bamsefars inlägg kvar. Skall det vara så?

Eller du kanske har tagit bort inlägget från databasen manuellt (av någon anledning) och då har det blivit såhär?

"Tack Sverige! Vi ses!"

Re: sessions

Ja, det var lite tokigt. Jag fattar faktiskt inte vad som hänt. Av någon anledning hade guest-kontot bytt id från 0 till 293 och detta var orsaken till att inlägget inte visades. Frågan är nu bara hur detta har hänt.

"Programming is like sex: one mistake and you have to support it for the rest of your life."