Topic: Dum fråga? Moderatorer...
Hur tillsätter man en moderator egentligen?
You are not logged in. Please login or register.
PunBB Forums → Archive → Dum fråga? Moderatorer...
Hur tillsätter man en moderator egentligen?
I profilen för användaren längts ner
Aaah, funka fint.
Söt signatur.
När jag sätter någon som moderator får deras profil ju en lista där jag får bocka för vilka forum de ska moderera... men i den listan finns förutom de vanliga forumen, "New forum" och "Test forum" dvs rester av forum som jag skapat och tagit bort. Hur får jag Pun att rensa bort sådana gamla rester?
KOJV wrote:
Aaah, funka fint.
Söt signatur.
Tack...
KOJV wrote:
När jag sätter någon som moderator får deras profil ju en lista där jag får bocka för vilka forum de ska moderera... men i den listan finns förutom de vanliga forumen, "New forum" och "Test forum" dvs rester av forum som jag skapat och tagit bort. Hur får jag Pun att rensa bort sådana gamla rester?
Man klagar på kennel tills han inte orkar mer och svara
KOJV wrote:
Hmm, det där låter lite exotiskt. Kan jag möjligtvis få ta en titt på er databas? Du kan kontakta mig på IRC (Kennel på Quakenet) eller ICQ (6290764).
Edit: Vi löste det. Det var en gammal bugg från beta3 som spökade. Problemet kan inte uppstå i RC1 eller senare.
PunBB Forums → Archive → Dum fråga? Moderatorer...