Topic: nivåer på forumet

funderar på om det går att göra forum med nivåer..

ex

om man har ett forum om tex bilar..

första nivå (3 delar)
volvo, saab, bmw

andra nivå (man klickar in på ex bmw)
3 serien, 5 serien, 7 serien, trimm, diesel,

så kan man klicka in på respektive område?

kanske lite väl avancerat..?

Re: nivåer på forumet

Vet inte om det finns något smidigt sätt att göra det på.. Hade så på en tidig version av PunBB men det var som sagt ingen fin lösning.

Re: nivåer på forumet

Det du frågar efter är vad man brukar kalla för subforum. PunBB stöder tyvärr inte subforum och jag vet inte om det någonsin kommer göra det :)

"Programming is like sex: one mistake and you have to support it for the rest of your life."

Re: nivåer på forumet

ok då vet jagi..

finns det någon kanal på mirc där man kan prata lite? skulle behöva lite råd / hjälp eller om någon som har tid på icq 55795272

Re: nivåer på forumet

Kom in i #punbb på Quakenet. Det är ingen officiell kanal eller nåt, men jag brukar iaf vara där :)

"Programming is like sex: one mistake and you have to support it for the rest of your life."

Re: nivåer på forumet

Quakenet är det .com.nert.se?och port?  är inte så inne på mirc,

varför inte göra "reklam" om kanalen på framsidan eller klistra den överst på  forumet, skulle ju vara kul om fler skulle "hänga" där.

7 (edited by Cactuz 2003-10-26 08:41)

Re: nivåer på forumet

se.quakenet.org:6667 funkar väll?

Re: nivåer på forumet

dave333 wrote:

varför inte göra "reklam" om kanalen på framsidan eller klistra den överst på  forumet, skulle ju vara kul om fler skulle "hänga" där.

För att jag helst vill att folk ska fråga här istället för att fråga mig direkt :)

"Programming is like sex: one mistake and you have to support it for the rest of your life."

Re: nivåer på forumet

tänkte att bara att då kan alla lära alla..

Re: nivåer på forumet

#punres @ Quakenet.. Just started it wink

Re: nivåer på forumet

dave333 wrote:

tänkte att bara att då kan alla lära alla..

Här kan alla lära alla. På IRC kan bara de som är på IRC lära de som är på IRC :D

"Programming is like sex: one mistake and you have to support it for the rest of your life."