Topic: senaste inlägget länk?

kommer det eller?

Re: senaste inlägget länk?

Kanske. Jag har inte bestämt mig. Vi får se hur önskad den funktionen är.

"Programming is like sex: one mistake and you have to support it for the rest of your life."

Re: senaste inlägget länk?

Jepp, den är önskad smile

Re: senaste inlägget länk?

Men! :-)

Var vill ni ha den i så fall?

"Programming is like sex: one mistake and you have to support it for the rest of your life."

Re: senaste inlägget länk?

väldigt använd på swec iaf... jobbigt att klicka och scrolla stup i kvarten varje gång någon skrivit ett inlägg...

Re: senaste inlägget länk?

som på swec, (liten knapp) eller någon annan finurlig lösning..

Re: senaste inlägget länk?

Ok. Lägger till i TODO-listan.

"Programming is like sex: one mistake and you have to support it for the rest of your life."

Re: senaste inlägget länk?

Jag tycker faktiskt "Show new threads since last visit" räcker gott och väl.
Så skönt att inte ha så mycket olika funktioner/knappar. Det jag gillar med detta forumet ju :)

modem or broadband - man or mouse.

9

Re: senaste inlägget länk?

ska va många funktioner, om man inte gillar dem så behöver man ju inte använda...

Through the flames I watch
As you plead on your knees
The reaper awaits

Re: senaste inlägget länk?

The wrote:

ska va många funktioner, om man inte gillar dem så behöver man ju inte använda...

Nej, inte många funktioner. Ett, tu, tre så är det samma skit som vbulletin/phpbb2.

"Programming is like sex: one mistake and you have to support it for the rest of your life."

11

Re: senaste inlägget länk?

Kennel wrote:

The wrote:

ska va många funktioner, om man inte gillar dem så behöver man ju inte använda...

Nej, inte många funktioner. Ett, tu, tre så är det samma skit som vbulletin/phpbb2.

Och det är därför du inte har många adminfunktioner? ;)

12

Re: senaste inlägget länk?

admins ska ha MASSOR med funktioner så det tar en månad eller 2 att lära sig

Through the flames I watch
As you plead on your knees
The reaper awaits

Re: senaste inlägget länk?

cjep wrote:

Kennel wrote:

The wrote:

ska va många funktioner, om man inte gillar dem så behöver man ju inte använda...

Nej, inte många funktioner. Ett, tu, tre så är det samma skit som vbulletin/phpbb2.

Och det är därför du inte har många adminfunktioner? ;)

Adminfunktionerna belastar inte forumet något. Det gör däremot funktionalitet som alla medlemmar har tillgång till (och använder).

"Programming is like sex: one mistake and you have to support it for the rest of your life."

14

Re: senaste inlägget länk?

Ja, ja men du förstår nog vad jag menar smile. Och så verkar de adminfunktioner jag sett vara bra. Det ska finnas lull, lull men i begränsade mängder, ungefär som nu. Men du får även tänka på att andra som vill använda ditt forum på sina sidor kanske vill ha en massa extra funktioner.

Precis när jag tänkte posta inlägget så vad händer? Jo, Kennel stänger forumet. Elakt! wink

Re: senaste inlägget länk?

cjep wrote:

Ja, ja men du förstår nog vad jag menar :). Och så verkar de adminfunktioner jag sett vara bra. Det ska finnas lull, lull men i begränsade mängder, ungefär som nu. Men du får även tänka på att andra som vill använda ditt forum på sina sidor kanske vill ha en massa extra funktioner.

Jo, det är en avvägning man får göra för varje ny "feature".

cjep wrote:

Precis när jag tänkte posta inlägget så vad händer? Jo, Kennel stänger forumet. Elakt! ;)

Jag är ledsen, men jag måste göra det ibland då jag gör omfattande ändringar i koden. Annars kommer ni posta att det är en bugg och så blir det bara en massa förvirring.

"Programming is like sex: one mistake and you have to support it for the rest of your life."

16 (edited by cjep 2002-06-20 20:31)

Re: senaste inlägget länk?

Kennel wrote:

Jag är ledsen, men jag måste göra det ibland då jag gör omfattande ändringar i koden. Annars kommer ni posta att det är en bugg och så blir det bara en massa förvirring.

Det är ju då man får skrika ut bugg! Och det är det som är hela nöjet med att vara beta-testare. :)
Nej, men ärligt talat så är det bra att fixa vissa saker ostört. Men i vilket fall som helst blev det en fin delay på mitt inlägg. :)

17

Re: senaste inlägget länk?

om jag känner kennel rätt kommer all fritid, när han väl släppt ut forumet dvs, gå åt till att programera addons och bugfixar wink

Through the flames I watch
As you plead on your knees
The reaper awaits

Re: senaste inlägget länk?

The wrote:

om jag känner kennel rätt kommer all fritid, när han väl släppt ut forumet dvs, gå åt till att programera addons och bugfixar ;)

Nja, det blir upp till någon annan :-)

"Programming is like sex: one mistake and you have to support it for the rest of your life."

Re: senaste inlägget länk?

"Senast inlägget-länk" fixat.

"Programming is like sex: one mistake and you have to support it for the rest of your life."

Re: senaste inlägget länk?

Gött! Uppskattas verkligen! ;-)

Re: senaste inlägget länk?

The wrote:

om jag känner kennel rätt kommer all fritid, när han väl släppt ut forumet dvs, gå åt till att programera addons och bugfixar wink

Är mod forumet så svårt att hitta?

Re: senaste inlägget länk?

Cactuz wrote:

The wrote:

om jag känner kennel rätt kommer all fritid, när han väl släppt ut forumet dvs, gå åt till att programera addons och bugfixar wink

Är mod forumet så svårt att hitta?


inlägget postat 2002-06-20 23:32:45, betvivlar att det forumet fanns då smile

Re: senaste inlägget länk?

Ahh men.. borde så inaktuella trådar få ligga så högt? wink

Re: senaste inlägget länk?

Cactuz wrote:

Ahh men.. borde så inaktuella trådar få ligga så högt? wink


skriv en mod! =P