Topic: 351 posts
Hur kan du, Kennel, ha över 350 posts när det väl inte finns så många posts på hela forumet?
You are not logged in. Please login or register.
PunBB Forums → Archive → 351 posts
Hur kan du, Kennel, ha över 350 posts när det väl inte finns så många posts på hela forumet?
För att jag hade ett "annat forum" här innan jag satte upp det här med kategorier och forum som passar lite bättre. Antal posts är alltså det totala antalet posts och inte hur många posts man har kvar i databasen.
ok. Det är ju smaksak vilket man vill att den ska mäta. Men din metod belastar ju iaf inte databasen i onödan, vilket är bra.
Jag tycker att posts ska visa det antal inlägg man har gjort. Om sen en admin fått för sig att radera ett forum eller att rensa bort gamla inlägg spelar ingen roll. Det är väl två skolor här, men jag tycker definitivt inte postcount ska ändras.
Kennel wrote:
Jag tycker att posts ska visa det antal inlägg man har gjort. Om sen en admin fått för sig att radera ett forum eller att rensa bort gamla inlägg spelar ingen roll. Det är väl två skolor här, men jag tycker definitivt inte postcount ska ändras.
jag tycker precis samma sak. vart lite förvånad när jag senast kollade på swec, hade bara postat 500 då... totalt är jag väl uppe i över 3000... hehe
Personligen så tycker jag inte att det ska står hur mycket man skrivit. Lätt att man får förefattade (öö? hur stavas det? ) meningar om folk då.
Hellsis wrote:
Personligen så tycker jag inte att det ska står hur mycket man skrivit. Lätt att man får förefattade (öö? hur stavas det? ) meningar om folk då.
förutfattade tror jag det stavas
förutfattatde det het det iaf
förefattade < HAHA >:D
PunBB Forums → Archive → 351 posts