Topic: Har hittat några buggar

Länken på sidan "Home" som det står "Mark all forums as read" fungerar inte, det går inte att hitta sidan.

Om man klickar på "Show new posts since last visit" (på sidan "Home") så får jag detta meddelande:
"CGI Error
The specified CGI application misbehaved by not returning a complete set of HTTP headers. The headers it did return are:"

"help.php" finns inte

"Real programmers are those that can sleep in front of terminals ... with their eyes opened."

"Real programmers don't work from 9 to 5. If any real programmers are around at 9am it's because they were up all night."

2

Re: Har hittat några buggar

dom e fixade till nästa version tror jag...

Workstation:Debian GNU/Linux & Windows XP, PIII 1Ghz, 384MB RAM, 120GB (WD), AOpen GeForce4 Ti4200 128MB, SB Live! 5.1,
Server: Debian GNU/Linux, PII 300Mhz, 192MBRAM, 7.5+43GB

Re: Har hittat några buggar

Hoppas det, blir lite irreterad på det, framförallt därför att jag inte kan något om PHP så jag kan inte laga själv smile

"Real programmers are those that can sleep in front of terminals ... with their eyes opened."

"Real programmers don't work from 9 to 5. If any real programmers are around at 9am it's because they were up all night."

4

Re: Har hittat några buggar

jag försökte mig på att fixa de men de blev inte mycket av det =P
men som du ser så funkar det på detta forumet så det är fixat här iaf

Workstation:Debian GNU/Linux & Windows XP, PIII 1Ghz, 384MB RAM, 120GB (WD), AOpen GeForce4 Ti4200 128MB, SB Live! 5.1,
Server: Debian GNU/Linux, PII 300Mhz, 192MBRAM, 7.5+43GB

Re: Har hittat några buggar

Det är fixat sen tidigare.

help.php har jag inte orkat ge mig på den. Jag tog precis bort länken i register.php :-)

"Programming is like sex: one mistake and you have to support it for the rest of your life."