1

Topic: Bug med GoTo-dropdown-menyerna

När jag längst ner på sidan försökte använda "gå till" fnuktionen (med en drop-meny och så) fick jag följande felmeddelande:

Info

Felaktig förfrågan. Länken du följde är inkorrekt eller utdaterad.

Gå tillbaka.

Forumet i fråga har 4 underforum, och bara till två av dom fungerade inte detta. Jag och en annan användare har haft samma problem, men adminen har inte några såna problem.

Re: Bug med GoTo-dropdown-menyerna

Hmm. Kan jag få se forumet i fråga?

"Programming is like sex: one mistake and you have to support it for the rest of your life."

3

Re: Bug med GoTo-dropdown-menyerna

http://killers.mine.nu

Re: Bug med GoTo-dropdown-menyerna

Jag har inga problem med den. Kan du försöka återskapa felet? Händer det alltid? I så fall i vilket script (viewforum.php, viewtopic.php)? Händer det när du är inloggad och/eller när du är utloggad?

"Programming is like sex: one mistake and you have to support it for the rest of your life."

5

Re: Bug med GoTo-dropdown-menyerna

Jag tror att det är relaterat till Opera <=6.05 sätt att tolka formulär med <select> element, precis som 'flytta forum' buggen

Re: Bug med GoTo-dropdown-menyerna

Det stämmer. Jag kommer inte göra något åt detta. Den promille av alla användare som kör med Opera får se till att uppdatera till version 7.

"Programming is like sex: one mistake and you have to support it for the rest of your life."