1

Topic: Vill ha tillbakalänken där nere!

Längst upp på sidan finns där ju

PunBB Development Forums / Feature requests/inlägget

Detta tycker jag att man har mer nytta av i nedre delen av sidan, när man läst inlägget. Ifs kan man ibland använda drop menyn men detta är smidigare!

Re: Vill ha tillbakalänken där nere!

Då kommer följdfrågan. Var ska då "Pages: 1 2 3 4" osv placeras?

"Programming is like sex: one mistake and you have to support it for the rest of your life."

3

Re: Vill ha tillbakalänken där nere!

Också där nere eftersom man byter oftast sida när man läst inlägget, eller kanske båda uppe och nere!

Gillar som det är här, där är det ifs både uppe och nere!
http://www.webforum.nu/showthread.php?s … adid=64133

Re: Vill ha tillbakalänken där nere!

Jo, men var? I hela forumet är det så att jag har en "ledig rad" där jag kan klämma in saker som vilken sida man är på eller en länk till "Post reply". Detta kommer förbli en rad, så om man ska klämma in "PunBB Development Forums / Feature requests / Vill ha tillbakalänken där nere!" och liknande får man vara kreativ vad gäller utrymmet.

"Programming is like sex: one mistake and you have to support it for the rest of your life."

5

Re: Vill ha tillbakalänken där nere!

Det kanske går om du gör såhär

Pages: 1            PunBB Development Forums / Feature requests / Vill ha tillbakalänken där nere!             Subscribe to this topic             Post reply

Fast du får ordna så fönstren ligger på minst 1024*768, det blir hela tiden större och större övergångar från 800*600 och det kan bli så att om texten till inlägget blir för långt kan det gå ner en rad! Fast då en del som

PunBB Development Forums / Feature requests /
Vill ha tillbakalänken där nere!

S C U B A

Re: Vill ha tillbakalänken där nere!

scuba wrote:
Fast du får ordna så fönstren ligger på minst 1024*768

Det där är inte upp till mig. Att tvinga folk in i en viss fönsterstorlek är en dödssynd.

"Programming is like sex: one mistake and you have to support it for the rest of your life."

7

Re: Vill ha tillbakalänken där nere!

...och det finns faktiskt många (några) kvar som inte kan köra mer än 800*600 heller

Re: Vill ha tillbakalänken där nere!

... och de som kör högre upplösningar kör för det mesta inte i fullscreen.

"Programming is like sex: one mistake and you have to support it for the rest of your life."

9

Re: Vill ha tillbakalänken där nere!

Jag menade så att det ser bra ut och ligger på en rad i 1024*768 men det kanske går i 800*600 med men det är på gränsen om man vill ha en kompakt sida med länkar både uppe och nere!

S C U B A

Re: Vill ha tillbakalänken där nere!

Tja, jag är mycket skeptisk till att ha länkarna där om det ställer till med layouten för folk som inte kör 1024x768 stora fönster.

En annan sak man får tänka på är att "Subscribe"-texten är ganska mycket längre om man väl är subscribed. "You are currently subscribed to this topic - Unsubscribe"

"Programming is like sex: one mistake and you have to support it for the rest of your life."

11

Re: Vill ha tillbakalänken där nere!

Ha en till top knapp längst ner?
det blir ju två tryck dock.

Re: Vill ha tillbakalänken där nere!

På t.ex. sweclockers är ju det som här och det fungerar bra. Tycker att det är ganska onödigt då det skulle, som kennel säger, sabba designen.

"Tack Sverige! Vi ses!"