Topic: en grej som jag saknar lite

är att man genom att föra musen över topicsen i tex swec's forum så ser man en del av frågan, kanske det vore nått för pun. jag tycker det e smidigt.. men det kanske segar ner för mkt..

Re: en grej som jag saknar lite

Det segar inte ner mycket, men det ökar drastiskt storleken på sidan som visar trådar i ett forum. Något som modemanvändare nog inte är så förtjusta i. Vi har snackat om det förr och det får i så fall bli ett "hack" som någon utomstående skriver.

OT: Jag tog bort din avatar. Jag gillar inte att titta på andras snoppar. Så är det bara :-)

"Programming is like sex: one mistake and you have to support it for the rest of your life."

Re: en grej som jag saknar lite

okok.. jeje får väl leta fram en annan bild då. :*(

wink

Re: en grej som jag saknar lite

då väntar vi bara på final versionen då så vi kan börja skriva sånna utan att riskera att dom slutar funka direkt smile

då får ja min syntax highlightning te php som JAG vill ha också wink

Re: en grej som jag saknar lite

http://kennel.dyndns.org/viewtopic.php?id=2172

Tacka Cactuz :-)

"Programming is like sex: one mistake and you have to support it for the rest of your life."

Re: en grej som jag saknar lite

såg det.. smile lä testa sen

Re: en grej som jag saknar lite

Kennel wrote:

Det segar inte ner mycket, men det ökar drastiskt storleken på sidan som visar trådar i ett forum. Något som modemanvändare nog inte är så förtjusta i. Vi har snackat om det förr och det får i så fall bli ett "hack" som någon utomstående skriver.

Gör en config-option för det och låt den vara av som default?

Re: en grej som jag saknar lite

Nah, nu finns det en mod och det får räcka.

"Programming is like sex: one mistake and you have to support it for the rest of your life."