Topic: "Visa nya inlägg sedan senaste besöket"-länken saknas.
header.php: rad 174-176:
if (in_array(basename($_SERVER['PHP_SELF']), array('index.php', 'search.php')))
$tpl_temp .= "\n\t\t\t".'</ul>'."\n\t\t\t".'<ul class="conr">'."\n\t\t\t\t".'<li><a href="search.php?action=show_new">'.$lang_common['Show new posts'].'</a></li>'."\n\t\t\t\t".'<li><a href="misc.php?action=markread">'.$lang_common['Mark all as read'].'</a></li>'."\n\t\t\t".'</ul>'."\n\t\t\t".'<div class="clearer"></div>'."\n\t\t".'</div>';
else
$tpl_temp .= "\n\t\t\t".'</ul>'."\n\t\t\t".'<div class="clearer"></div>'."\n\t\t".'</div>';
första raden:
if (in_array(basename($_SERVER['PHP_SELF']), array('index.php', 'search.php')))
Tycker jag borde bytas ut mot:
if (in_array(basename($_SERVER['PHP_SELF']), array('index.php', 'search.php', 'viewtopic.php')))
Då får man med länkarna för nya inlägg även när man läser en tråd. Jag vet inte riktigt om det finns en mening för att det INTE är så idag, men det ser inte ut som det.
Personligen tycker jag det är högst störande att länkarna försvinner när man först listar nya inlägg, sen öppnar en råd, läser inlägg och sen måste bläddra tillbaka och krångla för att återigen komma till listan för nya inlägg. Mycket bevämare att bara klicka på länken som alltid kan hittas på samma ställe.