Topic: admin users

Om jag går till admin -> users och listar alla så istället för korrekt information så visas bara new member på alla rader, det fungerar utmärkt i användarlista. Testade att söka på ett specifikt användarnamn och då får jag bara upp en rad men där står det också new member.

Re: admin users

Hmm, knepigt. Det verkar funka här. Jag provade att söka efter användarnamnet * och då får jag upp alla användare och med olika titlar. Kan du kanske förklara lite tydligare hur du återskapar buggen?

"Programming is like sex: one mistake and you have to support it for the rest of your life."

Re: admin users

det har nog hänt nåt med databasen troligtsvis. Söker helt enkelt på username med en * och får då rätt antal på dem men informationen som visas är fel.

http://pettan.elajt.se/users.jpg

Re: admin users

Det var jävla konstigt. Kan du kontakta mig på IRC (qnet) eller ICQ (6290764)?

"Programming is like sex: one mistake and you have to support it for the rest of your life."

Re: admin users

med lite support från kennel så löste det sig.

Problemet var att man inte får använda någon egen header som använder variablen $result. Eftersom pun gör databasqueryn först och sen börjar skriva ut headern så blir result ersatt med den egna.

Re: admin users

Ett problem som jag ska lösa direkt.

Edit: Som nu är löst.

"Programming is like sex: one mistake and you have to support it for the rest of your life."