Topic: Inte längre Administratör

Hej , Jag är Administratör till mitt forum , men jag råkade trycka fel , så jag blev Moderator istället .
Och nu kommer jag inte åt Option inga rättigheter står det , hur ska jag göra för att ändra tillbaka så att jag blir Administratör igen tongue  , jag har försökt utan framgång .
Mvh Gortan .

Re: Inte längre Administratör

Det finns inga andra administratörer som kan fixa det då?

Om inte, ladda hem "Database management plugin" från download-sidan och kör följande SQL-fråga:

UPDATE #__users SET group_id=1 WHERE username='Gortan';

"Programming is like sex: one mistake and you have to support it for the rest of your life."

Re: Inte längre Administratör

Rickard wrote:

Det finns inga andra administratörer som kan fixa det då?

Om inte, ladda hem "Database management plugin" från download-sidan och kör följande SQL-fråga:

UPDATE #__users SET group_id=1 WHERE username='Gortan';

Nej finns inga andra admin ännu , är ett ny startat forum.
jag kan inte se  DB Management.   i plugin  jag har lagt upp den refreshat  mm , kommer inte upp ändå sad
så jag testade att lägga upp Global topic    den kom upp och fungerar , vad kan vara fel ? Är det kanske bara Admin som kan se den DB Management  kanske  hmm
Jag får försöka igen , så länge tills  jag tröttnar  wink

Re: Inte längre Administratör

Just fan. Det är bara admins som kan använda DB management smile Du kan dock döpa om den till AMP_ istället för AP_, så kommer moderatorer även åt den.

"Programming is like sex: one mistake and you have to support it for the rest of your life."