Topic: Kan fortfarande inte logga ut med opera

Såg att denna buggen redan var rapporterad. Men det fungerar fortfarande inte för mig.
Problemet är att man inte kan logga ut med Opera. När man trycker på logout kommar man till "mellansidan" och skickas sedan tillbaka.
Men man är fortfarande inloggad. Hjälper inte att refresha. Jag tömde varenda cache jag kunde hitta men det fungerar inte ändå. Jag kör med Opera 7.11.

Re: Kan fortfarande inte logga ut med opera

Jag har tittat lite på detta nu och jag blir fan inte klok på Opera. Jag fick samma "fel" som du beskriver ovan. Om jag dock valde att Opera skulle visa alla cookies som en site försöker sätta så fungerade det efter att jag valt att jag skulle acceptera kakan. Händer samma sak för dig?

Jag planerar för övrigt en utflykt till Norge då jag skall kasta molotov-cocktails på Opera-programmerarna. Jag har lagt ner skrattretande mycket extrajobb på att få PunBB att fungera tillfredställande i Opera. Opera är för mig helt och hållet synonymt med problem.

"Programming is like sex: one mistake and you have to support it for the rest of your life."

Re: Kan fortfarande inte logga ut med opera

JAAAAAAA! Äntligen har jag löst det här problemet. Opera gillade tydligen inte att man satte samma cookie två gånger (med olika värden) :P

"Programming is like sex: one mistake and you have to support it for the rest of your life."

Re: Kan fortfarande inte logga ut med opera

Jepp nu fungerar det perfekt, gött big_smile

Re: Kan fortfarande inte logga ut med opera

Det var skönt :)

"Programming is like sex: one mistake and you have to support it for the rest of your life."