Topic: fel när försöker ändra i profile

När jag som admin i profile försöker ändra från english till swedish får jag följande:

Someone else has already registered with that username. Please go back and try a different username.

Re: fel när försöker ändra i profile

Märkligt. Är det när du uppdaterar din egen eller någon annans profil som detta inträffar?

"Programming is like sex: one mistake and you have to support it for the rest of your life."

Re: fel när försöker ändra i profile

när jag uppdaterar min egen admin profil.... mycket märkligt ,jag har två forum punbb 1.2 , på 2 skilda servrar
den ena inga problem.

Re: fel när försöker ändra i profile

Hmm, ok. Bara för skojs skull, kan du prova att uppdatera lite andra profiler också? Jag vill bara försäkra mig om att det bara är när en admin uppdaterar sin egen profil som problemet uppstår.

"Programming is like sex: one mistake and you have to support it for the rest of your life."

Re: fel när försöker ändra i profile

jag är registrerad för TVÅ likadana adminkonton!!! hur kan det vara möjligt ??

hur tar jag bort det ena ?

om du vill kan jag maila dig site o namn/lösenord !

Re: fel när försöker ändra i profile

Ja, gör det så kan jag ta en titt i lugn och ro.

"Programming is like sex: one mistake and you have to support it for the rest of your life."

Re: fel när försöker ändra i profile

ok skickat uppgifter

Re: fel när försöker ändra i profile

Har du haft tid att kolla ?

Re: fel när försöker ändra i profile

Jag har inte fått några uppgifter. Skickade du ditt meddelande genom forumet? Alltså, genom att klicka på E-mail under mitt användarnamn?

"Programming is like sex: one mistake and you have to support it for the rest of your life."

Re: fel när försöker ändra i profile

Japp , genom forumet klickade e-mail

Re: fel när försöker ändra i profile

Märkligt. Jag har inte fått något mail. Du kan skicka direkt till rickard @ den här domänen istället.

"Programming is like sex: one mistake and you have to support it for the rest of your life."

Re: fel när försöker ändra i profile

Ok har nu skickat dig mail till domänadressen